ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
החלפה/זיכויי /ביטול ניתן לבצע דרך החנויות או בפניה אלינו דרך צור קשר באתר
- מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים הינה בתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”)
- המשתמש רשאי לבטל הזמנה רק במקרים ובתנאים הבאים
ביטול הזמנה יבוצע דרך צור קשר באתר. לאחר קבלת הודעת הביטול של המזמין וככל וזו תיעשה במועד האמור, תתאם המפעילה עם המזמין את דרך החזרת המוצר.
3 . במקרה בו בקשת ביטול ההזמנה התקבלה בהנהלת החברה טרם נשלח המוצר על ידי החברה – תבוטל העסקה ויושב מלוא סכום העסקה ללקוח.
4. במקרה של שליחת בקשת ביטול הזמנה לאחר שנשלח המוצר, ועד 14 ימים מקבלת המוצר אצל הלקוח, תבוטל העסקה ויינתן זיכוי כספי, תוך הפחתת עלויות שליחת המוצר ובניכוי 5% מהמחיר ששולם על ידי הלקוח או 100 ש”ח, הנמוך מבניהם. לא יוחזרו דמי השליחות. למען הסר ספק מובהר, כי הזיכוי הכספי יינתן רק במקרה בו יוחזר המוצר ללא פגם, באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שהוסרו ממנו התוויות ובצירוף החשבונית המקורית. מצב המוצר והקביעה אם נעשה בו שימוש ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במידה והמוצר הוחזר שלא על פי תנאי סעיף זה לא יינתן זיכוי כספי.
- לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית, כגון מבצעים, הגרלות ו/או מתנות וכד’.
- כל זיכוי/החזר כספי יבוצע לכרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצעה הרכישה בלבד, וזאת בזמנים הנהוגים על ידי חברות האשראי.
- החזרת מוצרים תבוצע בתיאום עם הנהלת החברה ובמיקום שיימסר למשתמש, או באמצעות משלוח המוצר באמצעות שליח לכתובת שתימסר על ידי החברה על חשבונו של הלקוח.
- לחברה הזכות לבטל עסקה או הזמנה כולה לפי שיקול דעתה, ולמזמין ו/או לכל צד שלישי לא תהא כל טענה ו/או תביעה בגין כך.