בריכות טבעיות / ניפוח סלעים

08-6329090

בריכות טבעיות: אואזיס פרטי בחצר האחורית שלכם

לבריכות שחייה תמיד יש אפקט וויזואלי מרהיב. בין אם אלו המים הצלולים והמזמינים, הגוון הכחול והמרגיע, או פשוט האסוציאציה החיוביות שהן מעלות בנו, דבר אחד בטוח, הן תמיד מרשימות. יחד עם זאת, אם קיים דבר אחד יותר מלהיב מבריכות שחייה “סטנדרטיות” אלו בריכות טבעיות, או יותר נכון העיצוב הוויזואלי שלהן. אתם יכולים לדמיין את זה? בריכה מוקפת בסלעים שנראית כאילו היא נוצרה על ידי הטבע בחצר ביתכם. נשמע טוב, לא כך? ובכן ,חברת לוקספול, החברה המובילה בארץ לבניית, התקנת ואחזקת בריכות שחייה, היא בדיוק החברה שתגשים לכם את החלום ותבנה לכם בריכה מעוצבת עם אלמנטים טבעיים ויפיפיים שתגרום לחצר שלכם להיראות כמו אואזיס פרטי.

מהן בריכות טבעיות?

בריכות טבעיות הן מה שאנו מכנים מעיינות, ויש לנו כמה וכמה מהם ברחבי הארץ. המעיינות נוצרים בדרך כלל על ידי מי גשמים שחלחלו פנימה אל שטחים חלולים אשר שכבת הקרקע התחתונה שלהם היא אטומה מה שיצר “בריכה טבעית”. לרוב, הבריכות הטבעיות מוקפות סלעים פראיים ומרהיבים והן נחשבות ליעדים אטרקטיביים במיוחד למטיילים. ובכן, בימינו ניתן לבנות בריכה פרטית בעיצוב של העתק מדויק של בריכה טבעית וליצור את האפקט הטבעי והגולמי בחצר ביתכם.

בניית בריכות טבעיות בחצר הבית

לבניית בריכות טבעיות יש שני מודלים. המודל הראשון הוא בריכת שחייה רגילה (המתוחזקת על ידי כלור), המעוצבת כמעיין טבעי על ידי ניפוח סלעים מסביב לבריכה ויצירת מפלי מים בדיוק כמו בטבע. למראית עין, הבריכה תראה בדיוק כמו מעיין טבעי ואקזוטי, אך בפועל מדובר בבריכת השחייה “המסורתית”. לעומת זאת, המודל השני הוא בניית בריכות טבעיות אשר פועלות באמצעות מנגנון חדשני שמאפשר מים נקיים ובטוחים לשחייה אך ללא כלור או כימיקלים שונים הנדרשים לתחזוקת הבריכה.

כיצד מערכת ההפעלה של בריכה טבעית פועלת?

מדובר במערכת הפעלה חדשנית הפועלת לסינון המים על ידי:

מערכת הידראולית-מערכת המשלבת זרימת מים עם ניקוי וחמצון.
מערכת סינון מיקרונית- מערכת שפועלת לניקוי החלקיקים.
מערכת המרה ביולוגית- מערכת שמבוססת על פעילות של “חיידקים טובים ” שתפקידם לבלוע את אותם חלקיקים “שברחו” מהמסנן.
מערכת צריבה פתוגנית- מערכת שמחסלת את החיידקים המזיקים שמצויים במים.
האם מערכת ההפעלה של בריכה טבעית מומלצת?
ובכן, למערכת הפעלה זו הבנויה מארבעה פעולות יעילות היא מאוד מומלצת גם מכיוון שהיא יותר ידידותית לסביבה (כיוון שאין שימוש בכימיקלים!), אך גם מכיוון שהיא מונעת התפתחות של ירוקת כמו שלא פעם קורה בבריכות רגילות. יחד עם זאת, אין ספק ששיטת החיטוי והסינון של בריכות רגילות היא לא פחות יעילה ושומרת על המים נקיים ובטוחים לשחייה, לשיקולכם.

מהו ניפוח סלעים?

ניפוח סלעים זו טכניקה מוכרת שנועדה לא רק לעיצוב בריכות טבעיות, אלא גם לעיצוב נופים וזה תהליך של יצירת סלעים סינטטיים בעלי מראה טבעי וגולמי בדיוק כמו במעיינות הטבעיים. שימוש בסלעים מלאכותיים מבטון (ניפוח סלעים) היא שיטה נפוצה וחסכונית לעיצוב טבעי של בריכות טבעיות, וזו האלטרנטיבה המושלמת לשימוש בסלעים טבעיים גדולים. הסלעים המלאכותיים עשויים מבטון פולימרי וניתן לפסל ולעצב אותם על תשתית ניפוח באמצעות קלקר או כל חומר אחר כאשר התוצאה הסופית היא סלעים בעלי טקסטורה וגוונים זהים לאלו המצויים בטבע.

בריכות טבעיות וניפוח סלעים על ידי חברת לוקספול


רוצים לבנות בריכה טבעית בחצר ביתכם? חברת לוקספול המתמחה בהקמת בריכות שחייה מבטון, מתועשות ופיברגלס תשמח לעזור לכם לעשות זאת. בין אם ברצונכם בבריכת שחייה המעוצבת באופן טבעי או במודלים אחרים של בריכות פרטיות, צוות המומחים של החברה פועל כדי להגשים את החזון של כל לקוח באופן איכותי, מדויק, ומקצועי. החברה המובילה הזו שכבר בנתה בריכות שחייה יוקרתיות למאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ פועלת באדיקות כדי תמיד להישאר צעד אחד לפני כולם ומשתמשת אך ורק במערכות הכי מתקדמות בעולם בתחום הבריכות. מעבר לכך, בין שירותי ההתקנה שלהם הם גם מעניקים שירותי תחזוקה וניתן למצוא אצלם את כל האביזרים הנלווים (לכל סוגי בריכות השחייה) כגון: חדרי מכונות, מערכות חימום, משאבות, כימיקלים, רובוטים לניקוי הבריכה, מכשירי מלח, כיסוי לבריכות אביזרים נלווים ועוד.

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות- מלאו את הטופס

2024 © לוקספול שירותי בריכות | בנייה ותחזוקת בריכות שחייה | בריכות פיברגלס, מתועשות ובטון