איך לשמור על בריכת שחיה נקיה

כך תשמרו על הבריכה הביתית שלכם נקיה-

כל בעל בריכה יודע שהחל מרגע הקמתה, הוא דואג כיצד לשמור עליה מוכנה בכל עת לשחייה והנאה- כלומר נקייה ומתוחזקת! 

לפניכם מספר אביזרים ודגשים על מנת שתוכלו לשמור על הבריכה שלכם נקייה-

  • מסנן- המסנן הוא חלק חשוב מאוד במערכת תחזוקת הבריכה הפרטית- תפקידו הוא לאסוף חלקיקים מיקרוסקופיים ובכך לנקות את המים מהצטברות והתרבות חיידקים ומזהמים.
  • כימיקלים לניקוי הבריכה וכלור- אלו מהווים חלק מתחזוקת הבריכה באופן שוטף וניתן לרכוש אותן  בכל חנות או אתר המתעסק בבריכות שחייה. (חשוב להשתמש בחומרים יעודיים אלו ולא בחומרי ניקוי רגילים!) הכמות בה יש להשתמש ואופן תלויה בגודלה של הבריכה ואופן השימוש ירשם על על גבי אריזת היצרן. על בדיקת איזון המים ואילו כימקלים משמשים לאיזו מטרה תוכלו לקרוא במדריך המלא שהכנו עבורכם.
  • מערכות מלח– מערכות מלח נועדו להחליף את הכלור הרגיל והוא בשימוש במקרה של רגישות לכלור או רצון להימנע כמה שיותר מכימיקלים. המכשיר יודע לייצר כלור באופן טבעי. כלור טבעי זה, אינו מפיץ ריח ואינו גורם לגירויים בגוף אך יעיל לניקוי וחיטוי המים ממזהמים שונים באותה מידה.
  • כיסוי לבריכה– מלבד הפן הבטיחותי של מניעת כניסה או נפילה לבריכה כאשר היא סגורה ואין השגחה, כיסוי בריכה תורם רבות לשמירה על מים נקיים בכך שהוא לא מאפשר כניסת עלי שלכת, חלקיקי אבק ומזהמים שונים למי הבריכה ועוזר למנוע  התאדות מהירה של הכימיקלים המשמשים לתחזוקתה.
  • רובוט לניקוי הבריכה– רובטים אלו מטפסים על דפנות הבריכה ועל רצפתה ומנקים אותן מחיידקים, אצות וירוקת. 
  • רשת– רשת פשוטה בעלת מוט ארוך תעזור לכם לדלות מן המים עלים או חרקים ולנקות את מי הבריכה.
  • סקימר- ישנן בריכות  מעלות סקימרים, זו מערכת על שפת הבריכה אשר שואבת את הלכלוך, כל מספר שימושים בבריכה יש לרוקן את מיכל האיסוף אליו מגיע הלכלוך הנשאב.

ניקיון מי הבריכה מבטיח לכם הנאה מרובה וחשוב מכך מים מאוזנים ובריאים לכם ולשאר הרוחצים. 

לכל שאלה, הצעת מחיר חינם או המלצה פנו עוד היום למומחים של לוקספול!