בניית בריכות שחייה לעסקים

בריכות שחייה פרטיות הופכות נפוצות יותר ויותר בישראל ובכלל בעולם, אך אל לנו לשכוח כי בתחילת דרכן בריכות שחייה היו נחלתן של מקומות עסקיים. למעשה היום, כאשר אנחנו מגיעים למקום עיסקי כמו בתי מלון, צימרים, קאנטרי, מתנסים ואפילו מסעדות ואולמות אירועים, בריכת שחייה הפכה להיות סטנרדרט וסמל סטטוס, המסמל ע¥ בור הלקוח יוקרה, איכות, אווירת חופש ופינוק של ממש. חישבו על עצמכם כלקוח ומה הייתם מעדיפים? מלונות עם בריכה או לא? אולם אירועים שמאפשר גם קפיצה למים או לא? 

הגיע הזמן שגם בעסק שלכם תהיה בריכה?  המשיכו לקרוא להבנת האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם ומהי הדרך לעשות זאת:

תכנון- בכל חברה מקצועית המתמחה בהקמת בריכות, תוכלו להיעזר במהנדס, יועץ בטיחות ואדריכל בתכנון הבריכה, זה הזמן להציף את כל התכונות שתרצו שיהיו בבריכה של העסק שלכם. חשוב לציין גם האם הבריכה היא לנוי ויצירת אווירה או האם היא גם מיועדת לשחייה.

אדריכל- הוא הגורם האחראי על עיצוב הבריכה ועיצוב הגינה והנוף.

מהנדס- אחראי על חישוב עומסים וחוזק הבריכה.

יועץ הבטיחות- אחראי על תכנון העומד בתקנים הדרושים לשחיה בטוחה, לדוגמא- התקנת חשמל במתח נמוך סביב הבריכה, גידור בטיחותי ועוד.. 

אישורים- כל הקמה של בריכה אשר נחשבת מבנה קבוע (בריכת פיברגלס, מתועשת או בטון) מצריכה הנפקת אישורי בניה. הפרמטרים נבדקים החל מנתוני הבריכה, צורתה, עומקה והחומרים ממנה עשויה משתנים מרשות לרשות, לכן חשוב לבדוק מראש את הדרישות והתקנים של הרשות המקומית בה תרצו לבנות את הבריכה. במסגרת הבקשה להקמת בריכת שחיה פרטית או ציבורית יש צורך בהגשת תוכנית הבניה כולל מסמכים המונפקים  על ידי אדריכל ויועץ הבטיחות.

יש לקחת בחשבון כי הנפקת אישורי בניה לבריכת שחיה נמשכת מינמום מספר חודשים. לכן רצוי להגיש את המסמכים הדרושים להנפקת האישור ברגע שהסתיים שלב התכנון.

בנוסף תצרכו כמובן רישיון עסק לבריכת השחיה.

ביטוח ובטיחות-בריכת שחייה, הן בריכה פרטית והן עסקית מצריכה ביטוח משני פנים חשובים מאוד- 

בריכה קבועה והצנרת שלה מתחברת לתשתית הבית והעסק היא “התקן אינסטלציה” לכל דבר ועניין וחלילה בעת תקלה גדולה עלולה לגרום לנזק לרכוש ולכן יש לבטח את הבריכה. 

בנוסף, נזק בגוף- בני משפחה אינם נחשבים צד ג’ אך אורחים בבית או  בעסק מהווים צד ג’ ולכן חשוב מאוד להיות מבוטחים למקרים בהם חס וחלילה יגרם נזק בגוף.

כמו כן, בריכה במקום עיסקי מחייבת העסקת מציל. 

השלבים לבניית בריכת שחייה:

השלבים להקמת בריכת שחייה משתנים בין סוגי הבריכות השונות אם כי ישנן נקודות דמיון. על מנת שתהליך בניית הבריכה יהיה ברור עד כמה שניתן, פירטנו את מלוא התהליך לגבי כל אחת מהבריכות שהן מבנה קבוע.

סוג הבריכהבריכת פיברגלסבריכה מתועשתבריכת בטון
חומרים ורמת עמידותבריכות אלו עשויות שכבות שכבות של פיברגלס (סיבי זכוכית דקיקים) והן מיוצרות עוד במפעל ומגיעות מוכנות אל הלקוח. התהליך קצר מאוד והבריכה עמידה.בריכה מתועשת משלבת בטון , קונסטרוקציות ויריעות ויניל עמידות על מנת ליצור בריכה שהיא קלה להקמה, אך במקביל בעלת עמידות גבוהה.בריכות אלו נבנות בתהליך איטי ומורכב יותר של קונסטרוקציה, יציקות איטום ועבודות גמר(טייח וחיפוי)  בהתאמה אישית לרצונות הלקוח. תהליך הבנייה אמנם ארוך יותר מכל סוגי הבריכות אך מובטחת לכם תוצאה מרהיבה, איכותית, יוקרתית והכי חשוב עמידה לאורך שנים.
פרטים נוספים ולאילו סוגי עסקים הבריכה מתאימההקמת בריכת פיברגלס עורכת מספר ימים, ניתן לבחור את עיצוב הבריכה מבין מספר תבניות, עמידות הבריכה גבוהה ובעתיד במקרה ויהיה צורך-ניתן לבצע תיקון תוך מספר שעות. כפי שציינו מעלה, בריכות פיברגלס מגיעות מוכנות מהמפעל והן מיוצרות במגוון גדלים קבועים, לכן בריכות אלו מוגבלות במספר האנשים המרבי  ויתאימו יותר לעסקים כמו צימרים.בניית בריכת שחיה מתועשת עורכת מספר ימים עד מספר שבועות, עיצוב הבריכה ניתן להתאמה אישית לרצונות וצרכי הלקוח, עמידות הבריכה גבוהה ובמידת הצורך ניתן לבצע תיקון תוך כמה שעות עד כמה ימים.בריכות מתועשות נבנות לפי עיצוב הלקוח וניתן לבנות אותן בכל גודל לפי דרישות העסק שלכם.בניית בריכת שחיה מבטון עורכת שבועות עד מספר חודשים, עיצוב הבריכה ניתן להתאמה אישית לרצונות וצרכי הלקוח, עמידות הבריכה היא הגבוהה ביותר מבין סוגי הבריכות הקבועות  ובמידת הצורך ניתן לבצע תיקון תוך כמה ימים.בריכת בטון היא הפתרון המושלם לעסק אשר השימוש בבריכה יהיה בתדירות גבוה מאוד כמו בתי מלון, קאנטרי, מתנסים ואולמות אירועים.
מחירמחירה של הבריכה החל מ 60 אלף ש”ח ומגיע עד 100 אלף ש”ח, המחיר לא כולל מע”ממחירה של הבריכה החל מ 56 אלף ש״ח ומעלה- תלוי בגודלה של הבריכה. המחיר לא כולל מע”ממחירה של בריכה זו הוא היקר ביותר אך עמידותה היא הגבוהה ביותר. החל מ- 130 אלף ש”ח ומעלה תלוי בגודלה. המחיר לא כולל מע”מ.

אם החלטתם לבנות בריכת שחייה עשו זאת בעזרת מקצוענים לקבלת תוצאה באיכות גבוהה להנאה מירבית ועמידות לאורך שנים, אנחנו בלוקספול מתמחים בבניית בריכות שחייה פרטיות וציבוריות משלל סוגים כאשר הדגש הוא איכות ללא פשרות ושירות מקצועי ואמין ללקוחותינו.

לכל שאלה, התייעצות או קבלת הצעת מחיר פנו עוד היום ונשמח לתת לכם שירות- צוות לוקספול.