טיפים למסיבת בריכה מוצלחת

מסיבה זה תמיד כיף ובריכה היא הבילוי האידיאלי- השילוב בין השתיים יוצר מסיבת בריכה שיכולה להיות כל כולה רגעי קסם וכיף.

ריכזנו עבורכם את רשימת הדברים שכדאי לבדוק ולבצע על מנת שתהיה לכם מסיבה מדהימה ובלתי נשכחת: 

השכרת מקום – במידה ואין לכם בריכה פרטית אצלכם בחצר תוכלו בחיפוש קל באינטרנט למצוא בריכה להשכרה או טוב מזה נכס עם בריכה להשכרה. ביחרו בנכס בעל המלצות ואולי כזה שנעשו בו מסיבות בריכה בעבר והוא ערוך לאירוע מסוג זה.

מחיר לנכס מסוג זה נע בין – 1500 ש”ח ועד עשרות אלפי שקלים. 

אביזרים ומתנפחים – כמו בכל המסיבות היום מומלץ גם פה לאבזר את המקום בשלטים קטנים, אביזרים כמו משקפיים, שרשראות פרחים, וכל דבר שיעלה את רמת ההנאה שלכם במיסבה, כמו כן ניתן לאבזר את הבריכה במזרנים מתנפחים או גלגלי ענק דמויי חד קרן או כל דמות שרק תירצו והמון מתקנים מתנפחים על פני המים, כאלה שיגרמו לכל האורחים במסיבה לנסות לרוץ או לקפוץ עליהם. את כל אלו ניתן לרכוש או לשכור רק ליום האירוע שלכם, בדמויות מסוימות לפי קונספט ספציפי או מגוון רחב, השוק רווי רק תצטרכו להחליט מה מתאים לכם.

איכות המים – זהו אחד המדדים החשובים ביותר אשר יכולים להשפיע אם המסיבה תסתיים במפח נפש או בהצלחה מסחררת. וודאו עם בעלי הבריכה או המתחם מהי רמת ניקיון המים כיצד הם מתוחזקים, ואולי אפילו האם הם יכולים לצלם עבורכם את הבריכה בלייב ולא רק מהתמונות אשר מוצגות באתר. מי בריכה לא מתוחזקים כראוי ירוקת ומים עכורים יכולים לגרום לנזק בריאותי של ממש ואין מבאס יותר מלראות בבריכה  כוסות או לכלוך מהמסיבה שקדמה לכם. בכל אופן, היינו ממליצים לכם לבדוק חוות דעת על המקום ולשמוע מאנשים שכבר ביקרו, איך הייתה עבורם החוויה.

בריכה מחוממת – שאלו את בעלי הבריכה או המתחם האם הבריכה מחוממת ואם כן באילו אמצעים ולאיזו טמפרטורה המים מגיעים. זה לא מקרה שכיח אבל יתכן כי האירוע או המסיבה שלכם מתוכננת לעונת החורף. תוכלו לדעת כי אם הבריכה מחוממת בעזרת חימום סולארי ומזג האוויר חורפי והשמיים מעוננים, לא בטוח שהבריכה תהיה חמה כמו שציפיתם. אם הבריכה מחוממת בעזרת משאבת חום תוכלו לדעת בדיוק מהי הטמרפטורה של הבריכה והאם היא מספקת אתכם, הטמפרטורה המומלצת לרחצה בעונת החורף היא בין 28- 30 מעלות צלסיוז . כמו כן יתכן מצב הפוך, במידה והמסיבה שלכם בשיא עונת הקיץ כנראה שתרצו דווקא בריכה לא מחוממת כלל על מנת להתרענן בימי העונה החמה.

בריכה מקורה – במידה ותרצו ליהנות בבריכה תצטרכו להעביר יום שלם בשמש או שישנן פינות מוצלות? 

למה חשוב לדעת? כי זו התארגנות קצת שונה, במידה ואתם מבלים המון שעות בשמש יש להצטייד בכובעים, קרם הגנה, משקפי שמש והמון שתיה. במידה ואתם עורכים מסיבה בעונת החורף אולי תרצו לוודא כי אינכם יוצאים מהבריכה רטובים ישירות לאוויר הקר אלא יכולים להתייבש קודם במתחם הבריכה המקורה ורק אז לצאת, מבלי לקפוא. 

בטיחות בטיחות מעל הכל! כללי הבטיחות צריכים לעמוד בראש סדר העדפיות! אם חס וחלילה יקרה אסון המסיבה לא תעניין אף אחד. נמליץ לפזר סביב הבריכה משטחים מונעי החלקה, לוודא כי יש שילוט המורה על מים רדודים ועמוקים, גידור סביב הבריכה, הרחקת כבלים ואביזרי חשמל וכל מה שכרוך בזה. 

במידה והאירוע הוא עבור ילדים, הסבירו מראש איך מתנהגים בסביבת בריכה ובקשו עזרה של הורים נוספים בהשגחה על המתרחש. 

במידה והאירוע הוא למבוגרים ויש בנמצא משקאות אלכוהוליים ודאו שיש לפחות מבוגר אחד שישאר פיקח ויודע להגיש עזרה ראשונה. 

בנוגע לכל אירוע  כאשר מספר המתרחצים עולה על 30 מתרחצים  ישנה חובת מציל במקום. וגם אם מספר הרוחצים נמוך מ 30 חישבו על זה שכבר השקעתם ושכרתם מקום למסיבה או שהמסיבה בבית שלכם שווה להשקיע עוד טיפונת ולשכור גם שירות הצלה ולנקוט משנה זהירות. 

ביטוח – במידה ואתם שוכרים מקום למסיבת בריכה ודאו כי יש למקום ביטוח וכי הם עומדים בכל התנאים על מנת שהביטוח יתקיים על מנת שאם יקרה משהו חברת הביטוח לא תוכל להתנער. גם אם המקום הוא לא בריכת שחייה ציבורית ומדובר בוילה עם בריכה דעו כי ניתן לעשות ביטוח רק לאירוע. כמו כן במידה ואתם המארחים את המסיבה ניתן לעשות ביטוח צד ג’. 

להבהרה, מקום שהוא לא בריכה ציבורית אינו חייב בביטוח, אך תמיד מומלץ.

כמות אנשים – התאימו את המסיבה וכמות האנשים לגודל הבריכה והמתחם, לא תרצו כי הבריכה תהיה צפופה מאוד דבר שיפגע בהנאה שלכם ושל האורחים שלכם. כמו כן, אין צורך לשכור מקום מאוד גדול עבור כמות משתתפים קטנה. המלצת משרד הבריאות היא כי  מספר המתרחצים בעת ובעונה אחת לא יעלה על מתרחץ אחד לכל 3 מטרים רבועים של שטח פני המים.​​ אולי תרצו לעשות וידוא הגעה על מנת להיערך בהתאם.

חכם בשמש – מסיבות בריכה על פי רוב יתקיימו בשיא עונת הקיץ תוך חשיפה לשמש, חשוב להגן על העור ולהקפיד על שתיית מים, תוכלו לעשות ממש עמדות ייעודיות עם קרמים להגנה מפני השמש , כובעים ועמדת שתיית מים. ניתן גם להגדיל ולהפוך את “המטלה” למשחק, פעם בשעה ישמע שיר מסויים שבו כולם צריכים לשתות לפחות שתי כוסות מים או להתחלק לזוגות שישמשו מראה אחד לשני בעת מריחת קרם בלי לדבר  בכלל . המנצח יהיה זה שנמרח הכי ביסודיות ולא נשארו לו סימני קרם . יש מגוון פעילויות שניתן לעשות על מנת להפוך את העניין לחלק מהחוויה והמסיבה ובכך להבטיח שכולם חוזרים בריאים ושלמים. 

אווירה – במסיבה, ועל אחת כמה וכמה במסיבת בריכה האווירה צריכה להיות שמחה במיוחד, מוזיקה כיפית בווליום מספק (כזה שלא יגרום לאנשים לצעוק כשהם מדברים אחד עם השני) תרים את האווירה, כמו כן מידה והמסיבה נשמכת או נערכת בשעות הערב דאגו לתאורה. למשקיעים מבינכם ניתן ממש לעשות מיתוג לפי קונספט ואווירת המסיבה אותה תרצו ליצור.

מקווים שתהנו! צוות לוקספול!

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות- מלאו את הטופס

2024 © לוקספול שירותי בריכות | בנייה ותחזוקת בריכות שחייה | בריכות פיברגלס, מתועשות ובטון