מתנפחים ומשחקי בריכה מומלצים

בריכה היא בילוי מועדף בקרב הישראלים אשר אוהבים להתרענן בעיקר בעונת הקיץ החמה , אך גם את הבילוי הנהדר הזה ניתן לשדרג בקלות בעזרת משחקי מים אשר יוסיפו עניין והנאה 

משחקים אל-זמניים 

נכון או לא נכון – מגדירים כי פינת הקצה הימני היא “נכון” והשמאלית היא “לא נכון” ועוד נקודה במרכז הבריכה בא הילדים מתרכזים ומתחילים- אחד המבוגרים שואל שאלה בכל נושא שעולה על דעתו, למשל:
” דובי קוטב ניתן למצוא רק ביבשת אפריקה?”
“אמא בת 30 עוד 11 שנה היא תהיה בת 45?”
״ים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר בעולם?”
“מדיח הוא מכשיר לניקוי כלי מטבח?”
לאחר שאילת השאלה הילדים צריכים להחליט במהירות האם התשובה לשאלה היא “נכון” או “לא נכון” ולשחות במהירות לקצה הבריכה שהוגדר מראש וחוזר חלילה.

מרוץ שחייה/ צלילה עם טוויסט – הילדים מתרכזים בנקודה בתחילת הבריכה “נקודת הזינוק” כשכל אחד מהם מקבל כדור צף לבריכה- המטרה במשחק היא להגיע לקצה הבריכה בשחייה “נקודת הסיום” כשהם דוחפים את הכדור בעזרת האף בלבד.
במידה והילדים מאומנים בצלילה ניתן לבצע את המירוץ בעזרת בלון מלא מים אשר ישקע במים ויצריך מהילדים לצלול על מנת להגיע איתו לנקודת הסיום מבלי לגעת בבלון בידיים או ברגליים.

למלא את הדלי – מחלקים את הילדים לשתי קבוצות שמתרכזות בתחילת הבריכה “נקודת זינוק”  ובקצה השני “נקודת הסיום” מציבים שני דליים ריקים ממים. השוחה הראשון בכל קבוצה מקבל כוס פלסטיק ועליו לשחות איתה לעבר נקודת הסיום, לשפוך את המים שבכוס הפלסטיק אל הדלי, לחזור בשחייה לקבוצתו ולהעביר את הכוס לשוחה הבא וכן הלאה. הקבוצה שהצליחה למלא את הדלי ראשונה- מנצחת!
ניתן לשחק את המשחק גם בעזרת ספוג כתחליף לכוס הפלסטיק.

יורים על כדורים –  כל משתתף מקבל כדור בריכה ורובה מים- על כל אחד מהילדים לירות מים על הכדור שלו כך שיתקדם בבריכה- הראשון שמצליח לירות בכדור שלו עד לנקודת הסיום הוא המנצח.

תחרות החולצה הקפואה – המשחק הזה דורש מעט הכנה מראש- יש צורך בשתי קופסאות פלסטיק מלאות מים וחולצה מקופלת היטב בתוך כל אחת מהן- מכניסים את הקופסאות למקפיא וממתינים עד להקפאה מלאה. 
מחלקים את הילדים לשתי קבוצות שמתרכזות בתחילת הבריכה ובקצה השני  מציבים שני דליים ריקים ממים. ובהם תכולת הקופסא- קוביית קרח ענקית- השוחה הראשון בכל קבוצה מקבל כוס פלסטיק ועליו לשחות איתה לעבר נקודת הסיום, לשפוך את המים שבכוס הפלסטיק אל הדלי, לחזור בשחייה לקבוצתו ולהעביר את הכוס לשוחה הבא וכן הלאה. הקבוצה הראשונה שהצליחה להמיס את הקרח, לחלץ את החולצה וללבוש אותה- מנצחת!
ניתן לשחק את המשחק גם בעזרת ספוג כתחליף לכוס הפלסטיק.

המדוזה –  “המדוזה” היא בעצם כדור בריכה אשר סביבו יוצרים המשתתפים מעגל בשילוב ידיים. מטרת המשחק היא ליצור שיתוף פעולה ולנוע מקצה אחד של הבריכה לעבר הקצה השני מבלי ש”המדוזה” תיגע באף אחד מהם, משתתף ש”המדוזה” נוגעת בו “נצרב” ויוצא מן המשחק, כך המעגל מצטמצם והופך את המשחק למאתגר יותר ויותר.

משחקים מתנפחים 

משחקים מתנפחים לבריכה קיימים בכל כך הרבה צורות וצבעים. למשל: כדורים מתנפחים צבעוניים, חיות- תנינים, ברבורים וחדי קרן מרשימים במבחר גדלים שיהפכו את הבריכה שלכם למקום האידיאלי למסיבה הקרובה.

טווח מחירים למתנפחים לבריכה בהתאם לגודלם וייחודם: 15 ₪ – 600 ₪ 

בנוסף, במידה ויש לכם בריכה גדולה יותר תוכלו ליהנות ממתקנים מתנפחים גדולים ומאתגרים יותר. כמו גשרים או מסלולי טיפוס מתנפחים אשר מוצבים על המים ומועדדים קטנים כגדולים לנסות לחצות אותם, לרוץ מבלי ליפול, לטפס, לקפוץ ועוד. לרוב נוכל לראות מתנפחים כאלו בימי הולדת ואירועים והם ניתנים לקניה ולהשכרה. 

טווח מחירים למתקנים מתנפחים לבריכה בהתאם לגודלם וייחודם לרכישה: 1500 ₪ – 4500 ₪ 

טווח מחירים למתקנים מתנפחים לבריכה בהתאם לגודלם וייחודם להשכרה יומית: 300 ₪ – 1500 ₪ (המחיר לא כולל מפעיל)

משחקי צלילה 

משחקי צלילה תחרותיים הם הדרך הטובה ביותר לעודד את הילדים ממש לשחות, המשחקים קיימים בכל מיני צורות וצבעים אך בדרך כלל יעבדו פחות או יותר על אותו הדבר, פיתוח יכולות השחייה והצלילה של ילדכם. לרוב זה עובד כך, מניחים את חלקי המשחק על קרקעית הבריכה במרחקים ובמקומות שונים והילד צריך למצוא ולאסוף אותם תוך כדי צלילה. קונספט נוסף הוא שאחד המשתתפים זורק את החפץ למרחק הבריכה ועל הילדים להצליח לתפוס אותו לפני שהחפץ מגיע לרצפת הבריכה. ניתן להשתמש בחפצים או צעצועים שיש לכם בבית ויכולים לשקוע או לקנות משחק יעודי.

טווח מחירים למשחקי צלילה: 30 ₪- 150 ₪ 

משחקי כדור 

משחקי כדור במים הם אלו המסבים הנאה, ופעילות מרבית. כיום אפשר למצוא כדור סל מתנפח למים , כדורעף ואפילו מחבטים למשחק בבריכה, אלו המשחקים שכולם אוהבים והם מחייבים את המשתתפים לנסות לרוץ ולהתנועע במים, כמובן שזה לא כל כך פשוט ואחרי מספר דקות רצוי לעשות הפסקת התרעננות.

טווח מחירים למשחקי כדור לבריכה: 60 ₪- 250 ₪

בטיחות קודם- 

  • לפני התחלת המשחק וודאו כי המשחק תואם את הגיל והכישורים של המשתתפים.
  • הקפידו כי המשחק לא יצריך ריצה בשטח המקיף את הבריכה
  • שימרו על תשומת לב מלאה והשגחה צמודה
  • לא לשכוח מצופים לילדים
  • הישמרו מפני השמש בעזרת קרם הגנה, כובע והפסקות שתיה מרובות

תוכלו למצוא מגוון עצום של מתנפחים ומשחקי  בריכה במחסני הבריכות הגדולים ביותר בארץ אצלנו בחברת לוקספול!

שחיה מהנה!